Thursday, 28 July 2011

malaysia vs singapura

Realiti Bola...



kali nie cter pasal bola malaysia..
urmm...smlam lpas kelas trus pergi tgk bola..rmai jugak yang tengok nye..tpi yang x best nye tv plak x bpe nk besar la..xpi x pela asalkan nmpak ok lar..secara keseluruhannya...agak bengang jugak la tgk smalam..x puas hati betul la tgk...mcm pe ntah main..da la pemain import je pun..ksian tol pemain malaysia..time pemain malaysia dapat sumbat gol semua menjerit..gler rse..mcm stu kepuasan slpas berjam2 tunggu..hehehe..nasib baik dpat sumbat jugak satu gol..kalu x malu betul..terima kasih kat safee sebab dpat sumbatkan gol untuk masa kedua..akhirnya masuk jugak satu gol slpas pnat menjerit..tpi yang best rmai giler orang memenuhi stadium bukit jalil..penjaga gol malaysia juga best jugak main malam 2...terbaek lar khairul fahmi che mat..walupun bolos 1..2 pun sbb x de perthanan..kegembiraan hnya seketika..msuk jugak gol untuk singapura..ptah gler smgat nk tgk..nie dsbbkan diowg leka sgt..perthanan tidak ckup kuat..de ke ptut x de owg jaga..pe lar...stress tol dibuatnya..smpai aiskrim yang tengah mkan pun tumpah..atoii..


Tpi sgt bengang dengan pemain singapura de ke ptut main2 kat situ..da la buat bnyak drama kat atas pdang 2..ntah pe2 rse..de je yang skit nye..pdhal skit je pun..adat la men.kalu x nak skit main je lar badminton ke berenang ke..aishh!!!..tension btul sya tgok..da lar penjaga gol dye pun sme je..asyik skit je..sbb die la pemain kita dpat kad merah..bangongshi tol..rse2 kalu kira2 semua pnyokong bengang..smpai kena laser kat pmain singpura..hahaha..pdan muke..da la x hensem lansung..hehehe..jahat tol..xpi x kira mmg btul pun..
pengadil pun stu hal..mcm skong singapura..time mlysia semu nya slah..time singapore dpt je spakan pnalti..urmmm..x pe lah bnda dah jdi da pun..
Realitinya malaysia kalah dengan singapura..
go! malaysia
next worldcup..:)

No comments:

Post a Comment

h