Friday 7 October 2011

Aku dan Die....



Haiii..ok kali nie nk cter sal aku lak..hehehe..tajuknya ak dan die..….jeng2… x de la..sbenarnya aku dan no7…hehehehe..x depe2 pun sbrnanya nk cerita..sje je nk tulis2 bosan..aku pun heran cm ne leh lkat dengan no 2..semua orang tertanya pe special sangat dengan no 7 tue..especially kwan ak..aku pun x taw nk explain mcm mne..smpai adik aku pun tnya..semu benda nk no 7..nth pe2 ase..biase lar tue setiap orang de hobi dan mnat masing-masing kan..x yah nk plik sgt lar cter dye…J….x pe laak x ksah pun jnji x kcaw hidup orang pun..tpi asal orang tnye je msti aku jawab bulan aku lhir...hehehe..sbnarnya x de kaitan pun..tpi de jgk la 7 kan..lupe...ak pun x taw mule2 cm ne aku boleh tertarik sangat dengan nombor 2..yang pasti sejak form 2 kot x pun form 3..tpi mase 2 x nmpak sangat suke kat no 2..biase2 je..semunya berlaku secara kebetulan…cm plik je bnyi 2??..sbb 2 x nmpak sangat...yang pasti mesti no yang aku mnat mesti relate dengan hidup ak..itulah menyebabkan ak bertmbah sayang kat nombor 2..owang kate de luck la..hihihi..ak x ingat la mule2 cm ne ksah die..ntah pe2 ase nk berksah2 lak..tpi btul la kate owang kalu x kenal maka x cinta..kalu x cinta maka x sayang..





VS








selalunya kita x kan akan perasan bnda yang ada depan mata selalunya nmpak yang jauh dari kita.. Kadang-kadang rase kelakar pun de..smpai mmber aku ckap aku minat no 7 sbb Cristiano Ronaldo lgipun de pkai jersi no 7...mse 2 die jadi pemain untuk Manchester united..mmg aku mnat die tmbah2 pkai jersi no 7 kan..aku mmg mnat Manchester United..hehehe..aku suka tengok artis korea..pas2 aku akan cari biodata diowang..tengok de yang lahir dengan no 7 x..tpi yang penting ari 7 yang terpenting dan tertentu je akan membuat aku bahagie…termasuk lar yang lpas2.. Pastu mse form 4 aku kna pndah sekolah kat kuantan blik..sdih gler sbb kena tnggl mmber-member..sayang gler kat korang semua..apa2 pun korang tetap best..trutama sekali untuk si P..thanks 4 everything..lepas 2 ak jmpe mmber baru semuanya baru…aku pun dah jadi orang baru..mase nk abh sekolah dah form 5 baru aku perasan aku masuk sekolah 2 pada 7/3/2008…klakar rase..dan2 je 7..Lpas 2 aku dpat plkn..ak dapat panggilan ke-2/siri 7…pas2 aku msuk UiTM plak 27/6..de jgk la 7…hahaha..byk lagi..kat zaman sekolh..x ingat dah..btw bnyak lagi cter dye tpi x nk lar cter semua nnti x de rahsia plak..Tpi aku lbih suka secara kebetulan nmpak skit natural..de skali 2 aku beli beg dan2 je dalam 2 de no 7..hehehe..tergelak rase..mcm taw2 je..urm k 2 je lar ak rase nk cter..x de pe2 pun..hehehehe
  
walau apa2 pun, benda yang kita nak x semestinya kita dapat dan benda yang kita harap x semestinya ia datang…
be happy…….



No comments:

Post a Comment

h