Wednesday 26 October 2011

baby Oo baby....



assalamuailaikummm.....
comel x baby kat atas nie???


mesti kelakar kan kalu dapat adik baru masa umur 20 tahun...fuhhh x leh nk bayangkan..memang la de orang ckap biase lar tue pengalaman lain dari yang lain sebab dah besar lebih pandai nanti..pastu nak jage pun senang x kekok dah nk pegang..tapi masalah nya rasa pelik dah besar dah kot bawu dapat adik lagi..jauh kot beza umur..bayangkan lah umur aku 20 adik aku 1 bulan..nnti umur aku 40 adik aku bwu bpe tahun..wahhh hebaat nya..mcm pangkat pe da..tapi nak wat cm ne dah nk coming soon..tapi aku x tetap mcm x leh nk terima..x taw la sebab pe..sebab dah bosan kot ade adik..aah memang pun kalu boleh nk abang x pun kakak..hehehe xpi memang x bleh lar citer dye..mase mula2 aku dapat taw 2 ingat main2..ye lar lame dah kot mak aku x mengandung..adik aku yang last pun dah umur 10 tahun..lame lar tuh..comform2 lar terkejut kalu dpat adik lagi..10 tahun da x dpat adik..tut..tut dgr dapat adik baru..aku pun x taw macam mane nak cerita perasaan aku bila dapat taw...gembira pun x sedih pun x..hehehe..kelakar rase mcm x de perasaan..ye la rase mcm biase je..mcm dpat PLKN  x ksah pun dpat ke x..xpi rse mcm dpat plkn lebiih gembira drpda dpat adik..hehe kesian betul adik baru aku nie..kehadiran x diundang...x de la..x baik lar pulak..tapi adik aku semua x nak adik...hehehe..same je..sebab kedudukan akan tergugat..tapi adik lelaki dia nak adik lelaki sebab dia sowang je lelaki..tapi x ksah lelaki ke prempuan sme je pun degil dia..urm kalau boleh dapat adik lelaki kot..baru balance 2 lelaki 2 perempuan..yang penting aku kena tetap terima hakikat yang aku akan dapat adik baru..wawawa.......x pe la x ksah pun sebernanya..best lar jugak dapat adik bila kita dah besar...:)bertambah besar lar family aku nnti..


pengalaman yang baru..selalunya jaga anak orang je..akhirnya dapat adik sendiri..ape2 pun tunggu je la sampai dia keluar nanti...







                                                                                                                     

No comments:

Post a Comment

h