Thursday, 17 May 2012

baby baru..:)


haloooo..lme dah x post kat blog nie..hehehe rindu pun ade rase..biase lar cuti sem nie mem____buzy kan diri sendiri je..hihi letih sme je duk ngn u cuma x stress je..btw da lame x tulis kan a lot of thing I want to share hihihi ....oke boleh x korang bygkan ble umur 20 tbe2 tut tut je dpt adik..isshh rase mcm kekok je sbb kalu dah zman skng nie dah kire bole dpt ank sndiri dah kan..or x pun ank sdara ke bole bla ag..hehe sbrnanya sye lar yg dpr adik tue..bayangkan 20 tahun beza nye tue jauh nye...urm tapi kenyataan nye da ade dpan mate pun..kalu dulu mase mak mengandung kalu bole xbgi je kluar baby 2...ye lar rase mcm perlu ke ade adik lg kan..tapi ble dah kuar rse nk pgang je slalu..hehehe..biase la mle2 x nak..btol lar kte owg x knl mke x cinta..x cbe mcm mne nk rase...tapi happy jga kot ade baby baru dlm rumah..wlupn pyh nk trma knyataan tue..hehehe dan mse mak nak mlahirkan harp2 sgt kena 7 aribln x pun 8...hehehe tapi dye x than sgt nk kuar awl so 6 mei 2012..hehehe dapat adk perempuan lgi..x pe lar nk wat cm ne lelaki yg harap prempuan yg keluar..urm nme x dapt ditulis disini lag sebab dalam proses..






No comments:

Post a Comment

h