Tuesday, 30 April 2013

spent time with them..:)


haiii...lame x da updatee...x de cerita nak tulis..kali nie nak cerita pasalll..ermmm.think..thinkk...
ok nak tanya apa perasaan kite kalau pertama kali kita dapat kenal secara rapat dan tidak disengajakan..mesti terkejut kan dan mcm blur2 je..oke al-kisahnya ak dapat keluar dengan adik beradik bad...hehehe..sukee suke..first timee..da la dari kakaknya abangnya sampai adiknyee.semua dah kenal.

mulanya pergi kenduri kakak sulung dah kawinn..alhamduliallah.smoga bahgia hingga akhir hayat dan cepat dapat anak..pastu kenal la selagi sedara tok sdara bagai..malu jugak..da la panas.berpeluh bagaii..xpi x pe..hari dye kan..hehe.. keesokannya..pergi la teman dye tgak membe dye men ragbi..katanya nye lahh..alih2 dye yang men ragbi..kuangajaqqqq btol..xpe la biarkan je dlu...x kesah sgt..pastu abg dye datng bwak kak efa..yg tgur ak mse knduri kawin..igt player netball mne tgur2 nama..rupanya makwe abg dye..hahahaa..lwak btol rase...slepas tu g makan pizzahut kat ecm ngn dye punya sibling2 ngn abang ipar n bakal abang ipar pun adee..rmainya dala malu + dengan x biase lagi..x pe2 cuba2 biase kan diri..hahaa..nmpak sgt poyonyee..mkan pun skit..mcam luar biase je ammarah mkan kali nie..rse macam poyo je aku ari tu..

pastu abg dia plak pergi beli tiket wayang nak tgk cter G.I. Joe..msti lama lagi nak blik..da la kuar rumah pgi..tengok la wayang rmai2 ngn adik beradik dye..feeling dye rase mcm umpphhh...kiri kakak kedua dye..kanan hujung abang dye..atas kakak slung dye..lawak rase..mcm baik je duduk..sebelum tgk wayang teman kakak dye dengan kak efa beli brang kat parkson..de ke kakak dye suruh pilih boxer untuk bad..mak aii..mne lah reti..x pernah beli pun nak suruh pilih..x pe lah pilih je lah dah gtaw saiz..hahaha..bad orang da taw da saiz awak.kahkahakah..lepas tu kakak dye belanja baju tidoo...:)bahagia rase..

nak magrib bru sampai rumah..nasib baik mak tak marah..hehehee..love you..:)


No comments:

Post a Comment

h