Sunday, 1 January 2012

2012...dah datang


                                                                                                                
urm semua orang sibuk dengan tahun baru pergi sambut kat luar...best nye..kat
 kuantan pun pkul 8 dan buzy dah jalan..wahh meriah nye...selamat tinggal tahun 2011 dan slamat datang tahun 2012..kita bukak cerita baru tutup cerita lama ok..hope sgt tahun baru ini dengan azam baru,semangat baru,harapan baru, impian baru  dengan pkwe baru semuanya lar baru..hehe x de la semu baru..dah tahun baru maka dengan secara rasmi nye umur akan bertambah..bln 7 akan genap 20...wuahhh..x best nye xde belas2 dah..macm nampak matang je 20 tetapi x pun...hehehehe..x boleh jadi matang..dah try..rasa cam sombong pun ade..ok azam baru kali ini semoga dapat jadi prmpuan yang comel hehehe x de la semoga jadi yang lebih baik dan bertangungjwb sebab nnti dapt adik baru..klakar rse dapat adik lagi..lepas 2 berjaya abhkan diploma dan x repeat...amin..lagi nak lupakan menda yang ak x leh lupa kan slama ini..semoga lnyap lar ia dari memori aku..hehehe.mcm pe nth..wlupun memang sush xpi akn cuba...masa dulu adlah kenangan, masa kini adlh knyataan..selamat tinggl kenangan..selmt datng harapan dan impian..hehehe..x taw pe yang akan terjadi plak kat tahun baru nie...
x lupa juga pesanan untk my honey: good luck k in your exam..do the best..pas2 happy new year..hope kita kekal and happy always...




                                                                                                                   

No comments:

Post a Comment

h